Experian е глобален лидер в предоставянето на информация, аналитични решения и маркетинг услуги за по-добро управление на риска и вземане на благоприятни търговски и финансови решения

Ето това е добра новина: международната компания Experian, чиито клиенти в световен мащаб са марки като American Express, Barclays и Yahoo, ще разшири своята дейност в България. При това с повече от 20 млн. лева.

На официална церемония в Министерството на икономиката и енергетиката днес заместник-министърът на икономиката и енергетиката Анна Янева връчи на Мая Миланова, оперативен мениджър на Еxperian България, инвеститорски сертификат - клас А. Той е отличие за инвестиционния проект на Еxperian България "Оптимизиране и развитие на бизнес процеси и високотехнологични решения".

Съгласно този проект компанията, в рамките на 5-годишен период (2013-2018г), компанията ще разкрие 150 нови работни места и инвестира близо 21 милиона лева (20 981 000 лв). В тази сума се включват разходи за възнаграждения, техническо оборудване и наем на помещения за допълнително наетите 150 служители. Плановете за разширение на част от екипите на компанията бяха обявени през септември 2013 и 40% от тези 150 служители са вече наети.

„Наградата е признание и последващ резултат от реализацията на плановете ни за инвестиране и разширяване в България - коментира Мая Миланова. „За изминалата година увеличихме с близо 50% локалния екип в различни сфери - QA, developers, аналитици, мениджъри проекти и продължаваме да увеличаваме броя на служителите си», информира още тя.

"Плановете ни за тази година включват разширение на дейността тук и утвърждаване на българския офис като ключов център за компанията, активно привличане на добри специалисти и работа по едни от най-популярните продукти на Еxperian в световен мащаб", продължи още тя.