Една от най-големите в света вериги ресторанти за бързо хранене - McDonald's е регистрирала собствена марка за продажба на пакетирано смляно и на зърна кафе, пише The Wall Street Journal.

Регистрацията на собствен бранд, документите за което са подадени в Бюрото по патенти и стокови знаци на САЩ, означава че компанията влиза в конкуренция с друга известна марка - Dunkin' Donuts. Продажбите на пакетирано кафе с бранда на Dunkin' Donuts показаха доста добри резултати, отбелязва вестника.

„Ние винаги търсим нови и интересни начини да сме актуални за нашите клиенти и да бъдем там, където сме им нужни", отбеляза прессекретарят на компанията Даня Прауд.

McDonald's започна да разширява воя бизнес с кафе преди около пет години, след пускането на McCafe. В момента кафето осигурява 6% от продажбите на McDonald`s в САЩ, в сравнение с 2-та % през 2004 година.