Мобилното чат приложение Snapchat представи половин дузина нови функции във вторник, за да направи услугата си по-полезна вместо да се използва само за забавления.

Платформата вече позволява на хората да правят гласови повиквания и да изпращат аудио и видео съобщения, предаде CNNMonеy.

Има и начин да се проведе видео разговор, който работи като частно излъчване на живо. За целта първо избирате хората, с които искате да си говорите, и започвате да заснемате видео. Гостите в чата могат да се присъединят със свое видео или аудио, както и само да гледат и пишат. Но за разлика от други форми на видео разговори в приложението, каквото и да запишете, не може да бъде запазено в телефона ви.

Американската компания Snapchat представи и функция за автоматично пускане на Stories, като позволява на потребителите да гледат многобройни клипчета последователно. Приложението предлага и нов набор от стикери, които могат да бъдат използвани при изпращане на съобщения.

Новите свойства следват решението на Snapchat отпреди около две години да даде възможност на хората да гледат отново снимки и видеоклипове. По-рано те изчезваха след определено време. Сега потребителите на приложението могат да погледнат всяка снимка и видео за втори път. Ако пък искат да ги гледат повече пъти, трябва да заплатят за това.

Всички нови функции на Snapchat вече съществуват под някаква форма на други места – във Facebook Messenger, Google Hangouts, Skype на Microsoft и WhatsApp на Facebook.

А за да задържи хората повече време в приложението си, Snapchat трябва да разширява услугите си, за да съответстват на конкурентните такива. И то скоро, тъй като най-големият ѝ съперник Instagram вече търси начини да спечели преднина. Във вторник приложението за съобщения обяви, че видеоклиповете в платформата могат да бъдат дълги до 60 секунди. Досега допустимото им времетраене бе 15 секунди.

Какво е Snapchat и защо струва 19 милиарда долара?

Какво е Snapchat и защо струва 19 милиарда долара?

Частната технологична новостартирала компания бе основана преди четири години има 100 млн. потребители