По време на събитието „Иновативно преживяване", посветено на 120-тата годишнина на компанията, главният изпълнителен директор  Ван Хаутен представи как Philips подобрява живота на хората още от своето основаване в Айндховен през 1891 година.

„Иновациите са нашият източник на енергия.  И занапред ние ще продължаваме да инвестираме в значими иновации, които подобряват живота на хората. През 120-годишната ни история портфолиото на Philips се е променяло значително, но иновациите винаги са били в основата на нашите продукти и ще останат движеща сила в нашата стратегия, независимо от икономическата ситуация. Philips разполага с необходимото портфолио, за да предлага решения на ключови обществени проблеми като: застаряващото население, подобряването на условията на живот в градовете, промотирането на здравословен начин на живот и един по-устойчив свят. Нашите иновации повишават конкурентоспособността на бизнес клиентите ни и предлагат възможности на  потребителите ни да се наслаждават на по-добър живот. Предимствата на тези тенденции ще ни позволят да се развиваме както в установените, така и на развиващите се пазари", подчерта  Ван Хаутен в речта си.

По време на „Иновативно преживяване" Philips показа последните си иновации, сред които: решения за минимално-инвазивни лечения в кардиологията (HeartNavigator) и онкологията (HIFU-MRI), RéAura, революционната лазерна система за подмладяване на кожата и CityTouch, енергоспестяваща система за управление на външно осветление, която позволява интелигентен и гъвкав контрол на LED-базирано улично осветление за цял град. Компанията демонстрира също други вълнуващи продукти, които все още са в процес на разработване.