Веригата за бързо хранене McDonald’s е най-известна със своите пържени картофи, бургери и сладолед. Но от известно време насам компанията търси ръст в продажбите и на „зелени” продукти.
Много филиали смениха цветовете си от червено-жълти станаха зелето-жълти. Менюто също претърпя промяна – в него място намериха повече салати и зелени продукти. В Канада дори се появи зелена салата по подобие на английската „кейл”.
Зеленото обаче не винаги значи здравословно, показва разследване на канадската телевизия CBC. Тя доказва, че в зелената салата на веригата има два пъти повече калории, отколкото в един Big Mac. Причина за това са не зелените листа, а добавките -„хрупкавите пилешки филета”, дресингът „Цезар”, както и пармезанът.
Това надали ще помогне на имиджа на McDonald’s, чиито продажби спадат в световен мащаб именно заради образа на нездравословна верига. Компанията успя да тръгне нагоре през последното тримесечие на миналата година – с ръст от 10 процента. Но тепърва ще се разбере дали този растеж ще бъде задържан.