Не се усмихваме, когато чуем "Добър ден" от тези хора. Обикновено ги срещаме на живо или по телефона в момент, в който денят вече определено не е добър. На всеки може да се случи интернет връзката да не работи. Или да няма телевизия. Единствено неприятните моменти ни срещат с техническата поддържка, която "зад кадър" работи за отстраняване на затрудненията.

Когато това е свързано и с чакане и досадни процедури, няма как изживяването да бъде приятно.

Има и друг начин тези процеси да се случват - но той изисква мислене "извън кутията" и успешна дигитализация на всички нива. Това е начинът на A1.

Къде се къса връзката?

Управлението на услуги и решаването на проблемите, възникнали с тях, е низ от сложни и много прецизни операции. Те се случват на фона на клиенти, които могат най-лесно да се нарекат "нетърпеливи" - според проучване на компанията InMoment, когато представителите на компанията реагират на даден въпрос не веднага, а в рамките на минути, вече 20% от хората са решили, че повече няма да купуват нищо от нея.

Тук не говорим само за слушането на музика в слушалката. Няма по-изнервящо изживяване от това да те прехвърлят без обяснение или с груби коментари от отдел на отдел, да обясняваш проблема си отново и отново и да се чувстваш сякаш всеки иска да се отърве от теб - без никакъв резултат накрая.

За да не се случва всичко това, клиентът трябва да е по-пряко въвлечен в процеса. Именно това правят в A1.

Един различен подход

Платформата Моят A1 вече притежава две нови функционалности, които дават скорост и прозрачност при решаването на разнообразни казуси.

При фиксираните услуги на телекома диагностиката на технически проблеми е дигитализирана чрез функционалността "Регистрирай затруднение". Клиентът използва регистрацията си в Моят A1 за следните стъпки:

  • Проверява за аварии в района;
  • Получава напътствия как да диагностицира някои от най-честите проблеми;
  • Дават му се насоки как да разреши тези от тях, които не изискват намесата на специалист;
  • При нужда - регистрира заявка за съдействие по телефон или посещение на технически екип.

Всичко това се прави през удобен и интуитивен интерфейс и може да се случва 24 часа и 7 дни в седмицата - никой не би искал да остане без услуга в ситуация, в която с няколко бързи стъпки може сам да разреши проблема.

Ако все пак е нужно посещение или предстои инсталация на нова услуга, функционалността A1 Tracker показва на клиента в реално време през какви стъпки минава всяка заявка и какво предстои да се направи. Така има и възможност във всеки момент да се предоставя допълнителна информация или например да се променят датата и часът на дадено посещение. Работещият човек със сигурност ще оцени тази гъвкавост.

С огромно значение в случая е това, че всяка стъпка и всяка промяна се записват във видима за потребителя хронология. Така е напълно ясно какво се е случило от началото до края.

Ъпгрейд на една функционална платформа

Приложението и уеб порталът на Моят A1 обединяват в модерен интерфейс управлението на всички услуги, предлагани от телекома.

Те позволяват онлайн плащане, следене на актуалното потребление, предоставяне на детайли по избрания план, както и бързо и лесно добавяне на услуги като роуминг за чужбина или различни дигитални абонаменти. За всичко това бяхме свикнали да посещаваме офис, но сега пестим време.

Достъпно е даже електронно подписване - можете да парафирате договора си с А1 в комфорта на дома след спокойно запознаване с пълния текст.

Снимка 695817

Източник: А1

За трета поредна година Моят A1 е нещо повече от всичко това. През приложението и уеб портала всеки може да направи дарение за проект "Светулка" в подкрепа на детското здравеопазване. Ангажиментът на телекома е да удвои за своя сметка сумата. С парите ще се направи цялостно обновяване на детско болнично отделение в страната. С набраните средства от предишните две кампании вече са реновирани педиатриите в МБАЛ Карнобат и МБАЛ Ботевград.