България стана единствен представител за Източна Европа на френския производител на специално селектирана порода пилета с характерен жълт цвят - DUC, съобщиха от дружеството.
Компанията планира развитието на бизнеса си с инвестиции в нови ферми и технологии у нас. До момента французите са вложили над 200 000 Euro в нашия пазар и планират до 2012 г. тези стойности да нараснат до 30 000 000 / 40 000 000 Euro.
Ниша за развитието на марката французите откриха в нарастващата консумация на пилешко месо, както и във факта, че все повече потребители имат нужда и търсят пиле, чиито качества се доближават до домашното.
Френският гигант навлезе на регионалния пазар през миналата година с инвестиция в 18 наши ферми, разположени из цяла България, и с планове да се разрасне в Източна Европа. Само за няколко месеца обаче България покри високите стандарти за отглеждане, производство и контрол на специалната френска порода, които съвпадат с тези в ЕС.
Според данни на Министерството на земеделието и горите за 2007 г., производството на пилешко заема 61,2% от пазара и нараства с 5000 тона годишно. До три години се очаква консумацията у нас да нарасне с 1 кг. на глава от населението и да достигне 10 кг.
bulgAR
на 15.03.2008 в 16:45:44 #4Качествена храна можеш да ядеш,само ако ти си я произведеш.
ha-ha-ha-star
на 14.03.2008 в 22:40:05 #3Качествени ша са,щот ша ги хранят с Данон и няма да имат подути кореми.
nk
на 14.03.2008 в 22:18:45 #2Страшна инвестиция... на цената на един малко по-голям апартамент.
moeto mnenie
на 14.03.2008 в 21:13:12 #1Дано поне тези пилета да са качествени.