Международен панаир Пловдив ще бъде домакин на семинар за млади специалисти от Централноевропейския панаирен съюз CEFA и ще презентира най-големите събития от своя изложбен календар.
Проявата, чиято тема е «Цялостни маркетингови решения», ще се състои от 2 до 4 юли, съобщиха от панаира. Досега тя е гостувала в Мюнхен и Загреб, а през 2008 г. ще се проведе във Виена.
В авторитетната организация CEFA членуват 20 панаирни организации от Централна и Югоизточна Европа.
През 2007 г. един от приоритетите на нейната дейност е да подпомага международното коопериране на малки и средни предприятия от Европейския съюз като ги мотивира да участват в различни изложения и да създават смесени фирми.
Това е и едно от основните направления в работата на Пловдивския панаир, който си е поставил за цел да съдейства за инвестиционни контакти между български и чуждестрании фирми.
По време на семинара ще бъдат представени модели за комплексно използване на маркетинга, пиара и рекламата като инструмент за въздействие върху пазара. Участниците ще имат възможност да се запознаят с новите идеи и предизвикателства в областта на изложбения мениджмънт. Важно място е отделено на разработването на комуникационни стратегии, насочени към определени целеви групи и помагащи за лансирането на продукти на пазара.
„Колкото по-добре са подготвени панаирните специалисти, толкова повече възможности могат да предоставят на изложителите за създаване на ползотворни контакти с фирми от други държави и за разрастване на бизнеса им, а от това ще спечели икономиката на региона като цяло. Разширяването на корпоративните отношения, от своя страна, е важен фактор за икономическата и социалната интеграция в рамките на Европейския съюз", обясниха организаторите.