Комисията по финансов надзор потвърди проспекта за вторично публично предлагане на „Ломско пиво", съобщиха от компанията.

С емисията от 900 000 броя акции и номинална стойност от 1 лев за бр., пивоварната компания вече е вписана като емитент в публичния регистър.

Припомняме, че „Ломско пиво" ще предложи 20% от капитала си на тридневен смесен закрит аукцион на фондовата ни борса.

През последните три години пивоварната е инвестирала над 3.8 млн. лв. за модернизиране на своя бирен завод. Компанията реализира икономии в размер на 16% от общите си разходи благодарение на направените инвестиции, както само за първото шестмесечие на тази година пивоварната е отчела ръст от 40% в продажбите си на бира на годишна база.

„Ломско пиво" произвежда асортимент от 11 продукта от марките Almus, Шопско пиво и София.