Пазарното проникване на бизнес справочниците все още не е високо, но пазарът има потенциал, сочи проучване на съответния пазар, направено от Synovate сред 1000 респондента и разпространено от Golden Pages. Тенденцията е все по-широко използване на справочниците сред обществеността.

Golden Pages обаче засега е безспорен пазарен лидер. В София 72 % от ползващите подобен тип издания се доверяват на Golden Pages, където и то е най-много използвано. При тези резултати трябва да се отчита, че по време на проучването разпространението в Пловдив, Бургас и Варна все още не е било започнало.

Проучването посочва още, че повече от 50% от анкетираните са намерили в Golden Pages това, което са търсели, което е знак за висока ефективност.

37 % от софиянци знаят, че разполагат с копие на справочника у дома си и половината от тях вече са го ползвали.