Рекламите, които се предлагат от източноевропейската компания съдържат само кратко заглавие и описание на предлагания продукт или услуга, както и линк към съответния уеб сайт.
Заплащането се осъществява на принципа «цена за клик» (CPC), като тази цена се формира на база популярността на ключовата дума, която рекламодателя изпозлва за рекламната си кампания. Ако рекламодателят заяви по-висока цена от тази на конкурентите си за дадената ключова дума, то неговата реклама ще излиза на по-предни позиции в рекламното каре, което ще бъде добавено към сайта, партньор на ETARGET.
Освен на територията на Словакия, където е главното седалище на фирмата, компанията оперира и в други изтичноевропейски държави като Чехия, Унгария и Румъния.
До момента в България има само един регистриран портал в системата им, което не звучи може би много обнадеждаващо за бъдещите им рекламодатели. От друга страна обаче този портал е Web Media Group, което придава своята тежест.