По време на кандидат-президентската си кампания милиардерът Доналд Тръмп успя да популяризира своя бизнес, като правеше събитията си в хотели от веригата, носеща неговото име.

Темата беше широко коментирана сред критиците на Тръмп. Дали заради това или пък не, компанията на бизнесмена пусна нова марка, която няма да носи името на кандидата за държавен глава на САЩ.

Тя се нарича Scion, като дъщерната фирма ще държи линия хотели, които ще бъдат насочени към по-млади клиенти.

"След включването си в президентската надпревара в изявленията си Тръмп обиди редица групи, включително мексиканците, мюсюлманите, инвалидите и ветераните. Тези асоциации с него накараха клиенти да резервират по-малко хотели и имоти, свързани с неговото име", коментира Брус Химелщайн, който е бивш маркетинг директор на хотелската група Ritz-Carlton.

По думите на експерта изказванията на Доналд Тръмп ще имат дългосрочен ефект върху бизнеса му. Най-вероятно именно сега, в заключителната фаза на президентската надпревара, беше представен брандът Scion.

Той ще контролира имоти в големите градове, както и в различни курорти, посочиха от Trump Hotels още в края на септември. Компанията ще започне да оперира през следващата година, пише Bloomberg.

През последните шест месеца резервациите в хотелите под марката Trump са се свили с 29%. Това посочват от агенцията за луксозни пътувания Ovation Vacation, работеща с обекти на милиардера. Броят на резервациите през друг туроператор - Altour International, са намалели с 10 на сто.