Полската верига за облекла и домашни потреби на достъпни цени Pepco отвори стотния си магазин в България днес. Така компанията преизпълни почти двойно целта, която си постави при стъпването си у нас преди три години.

Pepco, оценявана на €6 млрд., работи на над 15 европейски пазара, а скоро ще стъпи и в Гърция, където планира да отвори 12 обекта. Pepco отваря първите си магазини в Полша през 2004 година, като днес в страната има над 1 000 магазина. Собственик на веригата е южноафриканският гигант Ѕtеіnhоff.

"Изключително щастлив съм, че Pepco успя да постигне такива страхотни резултати само за 3 години и че надминахме първоначалните очаквания и прогнози. Горди сме, че в България веригата ни има вече 100 магазина и разбира се, планираме да отворим и нови. Наложихме се като любима търговска верига на хората. Доказваме се като успешен бранд, защото предлагаме разнообразие от стоки, добро качество и достъпност", отбеляза Драгия Драгиев, оперативен мениджър на Pepco България, по повод на откриването на магазина в Петрич.

В България компанията вече обхваща почти 50 града. В София тя има 20 магазина, а в Пловдив над 10. Амбицията на Pepco е да се разраства още, като ще обхване и градове с около 10 000 жители.