Amazon промени логото на приложението си за пазаруване, след като някои критици заявиха, че след скорошният редизайн прилича на лика на Адолф Хитлер.
Новото лого се състоеше от кафяв квадрат, имитиращ формата на пакет, с парче синя панделка отгоре, което в комбинация с хоризонтална стрелка във формата на усмивка се асоциираше лика на Хитлер, според критиците, пише BBC.
След редица негативни коментари гигантът в електронната търговия промени дизайна на синята лента.
Логото на приложението - което се появява на смартфони и таблети - преди това показваше графика на количка за пазаруване.
Новият дизайн запазва основата на кафявия пакет на Amazon, с фирмената усмивка на компанията, но синята лента отгоре е вече променена.
"Проектирахме новото лого с цел да предизвика очакване, вълнение и радост, когато клиентите пазаруват от мобилните си устройства", казват от компанията.