След промяната на логото на Банка ДСК, чувствително бе обновена и интернет страницата на банката, съобщават от финансовата институция.

Банка ДСК е последователна в стремежа си да поддържа непрекъсна-та обратна връзка с клиентите и да бъде техен партньор в банкирането. В специално поле на началната страница е въведена анкета за обслужването в Банка ДСК. Връзката с он-лайн анкетната карта за оценки и препоръки на клиентите е чрез банер, на който е изписано: „За да бъдем в крак с Вашите очаквания, споделете мнението си за работата на Банка ДСК".

Всеки един от многобройните клиенти на банката с най-широка клонова мрежа в България би могъл да оцени обслужването в своя град и в офиса на Банка ДСК, който най-често посещава, по няколко важни критерии.

Те са: отношение на служителите към клиента, желанието им да го изслушат и помогнат , качеството и обхвата на информацията, която му дават, бързината на обслужването, достъпността и ориентацията за клиента в съответния офис на Банката. Клиентите могат да дадат подробен коментар по всички аспекти на обслужването и направят и съот-ветните предложения.

Логото на Банка ДСК е символът на надеждна, коректна и иновативна институция: символът на доверието.