Германският дискаунтър Aldi, който преди няколко десетилетия дебютира в САЩ, сега си е поставил за цел да направи сериозна експанзия на най-големия потребителски пазар до края на 2020 година.
Компанията планира да отвори над 70 нови магазина в страната, като се надява, че така ще успее да привлече някои от клиентите на конкурентите си в страната в лицето на гигантите Walmart и Kroger, пише CNBC.
От Aldi се готвят да разширят присъствието си в щати като Ню Йорк, Тексас, Канзас и Калифорния. Заедно с това от веригата готвят нов дистрибуционен център в Алабама, който трябва да отвори до 2021 година.
Aldi, която е част от семейната германска верига Aldi Sud, отваря първия си американски магазин през 1976 година. Преди пандемията от компанията обявиха големи амбиции за бизнеса си в Щатите.
Тогава стана ясно, че до 2022 година Aldi иска да стане третата най-голяма верига за търговия с бързооборотни стоки с общо 2500 обекта. За да постигнат това от дружеството ще инвестират 3,5 милиарда долара.
Досега Aldi има 2000 магазина в 36 щата. Лидерът на пазара е Walmart, която е и верига номер 1 в световен мащаб. Тя има над 5000 магазина във всички 50 щати. Kroger, от своя страна, има близо 2800 магазина в 35 щата.