На едва 17 години Куконе Хонг осъзнава, че иска да изгради собствен бизнес. И той решава да тръгне не само в едно, но в две направления, за да осъществи мечтата си.
Първоначално той се спира на това да създаде собствена модна марка в Южна Корея. След като я основава, компанията започва да се развива бързо. Така за тази година продажбите ѝ вече надхвърлят 1 милион долара, разказва сайтът CNBC.
След нея Хонг създава и бранд за смарт часовници за незрящи хора. Устройствата са направени на базата на брайловата азбука.
"За мен беше трудно да задържа вниманието си в училище. Бях и тормозен от съучениците си. Така че намерих нещо, което да промени живота ми", разказва той.
Южнокорейският младеж започва с първите стъпки към собствен бизне преди 4 години. Първоначално той препродава маркови дрехи в популярната южнокорейска търсачка Naver. Но скоро разбира, че това не му е достатъчно.
Използва първите си 150 спечелени долара и още 5000 долара, взети назаем от баба му и дядо му, за да започне собствен бизнес с щамповани тениски. Така с появява марката Olaga Studios.
"В понеделник сутринта имах 15 поръчки. До обед те бяха 50, а до вечерта - 80. През същата седмица продадох 300 тениски", спомня си младежът.
След големия успех у дома компанията на Куконе Хонг започва да продава на още шест азиатски пазара. А заедно с това наема и 12 служители.
След като успява да привлече инвеститори, южнокорейският предприемач създава и смарт часовниците за незрящи хора. Те дават информация на своите собственици за часа, както и за текстови съобщения, които са изплащани на телефона им.
6 месеца след пускането на устройствата, чиято цена е 80 долара, са продадени хиляди от тях, а от Китай има предварителни поръчки за още 3000.
Източник: paradox-computer.com