Българското лого ще краси 300 билборда в Чехия, 200 плаката в пражкото метро, и 100 банера по трамваите в Прага, които ще рекламират туристическото изложение в Прага през февруари следващата година, разбираме от съобщение на пресцентъра на ДАТ относно участието на България на течащото изложение в Лондон.

Това ще стане във връзка с договореното от председателя на агенцията Анелия Крушкова участие на България като страна-партньор на изложението.

"Това и силно комерсиално изложение, на което се купуват пътувания за летния сезон и за цялата година", коментира значнието на изложението Анелия Крушкова.

Договарянето стана в рамките на международното туристическо изложение в Лондон.

На него България бе представена като целогодишна туристическа дестинация, като акцентът в презентацията беше върху културния и конгресния туризъм. В тази връзка бе изложено Панагюрското съкровище.

Миналата година България сложи акцент върху СПА и уелнес-туризма.

Припомняме, че в сутрешното си издание на Новинар обаче съобщиха за неугледния външен вид на българския щанд на въпросното изложение (виж рубриката «Преглед на печата»).