След като американските, европейските и японските пазари са пренаситени от подобни продукти с развлекателен характер, все повече производители на видеоигри търсят нови големи пазари с потенциал за силен растеж.
Европейският отдел на Nintendo вече е готов да започне продажбата на продуктите си в Москва и други големи градове на Русия. Представителите от Nintendo не можаха да бъдат открити днес за коментар.
Компанията, която е със седалище в Киото се похвали с печалбата си за първата половина на фискалната годината, която се е утроила благодарение на засиления интерес към джобните видеоигри на компанията.
През ноември ще е официалното представяне на новата конзолна игра на Nintendo в САЩ, която ще се продава под търговското име "Wii". Новото попълнение на Nintendo ще ожесточи и без това силната конкуренция със Sony и конзолата им PlayStation 3 и Xbox 360 на Microsoft.