Нетната печалба на компанията е $3.02 млрд. или 77 цента акция, за трите месеца до 30 април.
Приходите са намалели до $94.2 млрд., най-вече заради силния долар и намалените цени на консервираните супи, козметиката и продуктите на Procter & Gamble в магазините на Wal-Mart в САЩ, с които веригата се е опитвала да привлече повече купувачи на пострадалия от повишаването на безработицата пазар.
Без негативното влияние от поскъпването на долара обаче, Wal-Mart отчита покачване на приходите за първото тримесечие с 4.5% на годишна база.
Хората с по-малък бюджет отиват в Wal-Mart, защото там те могат да извлекат максимума за парите си, според анализатори.
Магазините на Wal-Mart в САЩ генерират 49% от приходите в сектора през последните години.
Wal-Mart очаква повишение на приходите през второто тримесечие на 2009 г. от 0.83 долара на акция до 0.88 долара на акция, спрямо прогнози на пазара за 0.85 долара на акция.
След излизането на доклада акциите на компанията, които днес паднаха до 49.54 долара след вчерашния много слаб доклад за продажбите на дребно в САЩ, тръгнаха нагоре и по време на предборсовата търговия, поскъпват с 0.66 на сто, до 50.36 долара, час преди началото на редовната сесия на фондовата борса в Ню Йорк.