Първите дни на юни ще се запомнят със значително намаляване на цените на едро на храните и плодовете и зеленчуците. Това показва седмичният бюлетин на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата (ДКСБТ). Индексът на тръжните цени (ИТЦ), който се измерва от комисията, спада от 1,692 (на 28 май) до 1,632 (на 4 юни). Подобно равнище на ИТЦ е отчетено през ноември 2009 г.
Най-много са поевтинели ягодите (с 62 стотинки, до 2,31 лв./кг) и краставиците (33 стотинки, до 1,43 лв./кг).
По-евтино са се продавали още черешите (с 8 стотинки, до 3,13 лв./кг), лимоните (с 6 стотинки, до 1,70 лв./кг), пресните картофи (с 6 стотинки, до 0,91 лв./кг), зелето (с 8 стотинки, до 0,60 лв./кг), морковите (със 7 стотинки, до 0,87 лв./кг).
От хранителните стоки на по-ниски цени по тържищата са се предлагали кашкавалът „Витоша (с 12 стотинки, до 8,17 лв./кг), малотрайните колбаси (с 20 стотинки, до 4,60 лв./кг), шпековият салам (с 4 стотинки, до 8,45 лв./кг), захарта (с 2 стотинки, до 1,30 лв./кг), оризът (с 3 стотинки, до 1,90 лв./кг), яйцата (с 1 стотинка, до 0,14 лв./бр.).
Поскъпнали са сиренето (с 2 стотинки, до 3,57 лв./кг), ябълките (с 6 стотинки, до 1,15 лв./кг), бананите (с 3 стотинки, до 1,88 лв./кг), доматите (3 стотинки, до 1,73 лв./кг).
Без промяна на цените са се предлагали телешките кренвирши (до 4,84 лв./кг).
През отминалата седмица най-евтино кашкавалът „Витоша" се е продавал в Русе - 7,10 лв./кг, а най-скъпо в Стара Загора - 9,08 лв./кг. С най-ниски цени кравето сирене е било в Ловеч - 2,76 лв./кг, а най-скъпо се е предлагало в Силистра - 4,60 лв./кг. Цената на олиото е била най-ниска в Плевен - 1,82 лв./литъра, а най-скъпо мазната течност се е продавала в Благоевград- по 2,20 лв./литъра. Захрта е била най-евтина в Пазарджик - 1,21 лв./кг, и най-скъпа в Сливен - 1,45 лв./кг.
titanik
на 06.06.2010 в 13:57:58 #1Интернет доставката на Vivacom е меко казано БЕЗОБРАЗНА Никой на доверие да не се подлъгва по техните реклами по съответните им пакетни доставки на разни услуги. Аз им повярвах и сключих договор за доставка на интернет и телефонна услуга /за което много съжалявам/, но интернет доставката им е под всякаква критика. За безобразната им интернет доставка има няколко вероятности: 1- Правят го умишлено с цел да си поръчаш доставки с по-високо заплащане /най-вероятното/ 2- Сървърите им не са в ред и не се поддържат правилно /малко вероятно/ 3- Техническият персонал поддържащ сърварите е горе долу грамотен /което е извънредно недопустимо и не е за вярване/ Препоръка: Ако някой реши да подпише договор с vivacom за какъвто и да е пакет услуги, нека към договора, предложен от тяхна страна, собственоръчно във всички екземпляри да добави, че подписва с условие за определен от клиента изпитателен срок/най-малко 1 месец/. По този начин клиентът ще е в пълното си право да прекрати договора си с vivacom, ако не се спазват условията обещавани от страна на vivacom. Ако подобна добавка не бъде приета от страна на vivacom, то по-добре ще е да не се приемат /на сляпо/ обещанията по съответния пакет услуги и да не се стига до сключване на договор. Светът на капитала се управлява от вълчи закони, така че внимавайте. Войната с клиента, винаги води до поражение на компанията. Крайно време е моралът и коректността, да заемат полагащото им се място в бизнес отношенията, а некоректните да бъдат изхвърлени зад борда.Докато vivacom не си оправят интернет услугата си, аз ще продължавам да разпространявам това предупреждение Излъган от vivacom клиент