dm България отчете сериозен ръст на оборота от 17,6% за финансовата 2014/15 година спрямо периода 01.10.2013 - 30.09.2014 г. като обемът на продажбите достигна 78.8 млн. лв. Компанията откри 8 нови магазина и така разшири търговската си мрежа с 15%.

Сред тях са юбилейните 50-ти обект в България и 20-ти в София. Така общият брой на магазините на дрогерийната верига вече е 53 в 22 града. С разширяването на мрежата нарасна и броят на служителите.

През изминалата финансова година бяха разкрити 45 нови работни места, с което служителите на dm България вече са 430 - ръст от 12% спрямо предходната година. Разширяването на търговската мрежа ще продължи и през следващата година, като е планирано откриването на 9 нови магазина.

Приходите на групата dm за финансовата 2014/15 година са в размер на 9,1 млрд. евро, което представлява ръст от 9% спрямо предходния отчетен период. Те са реализирани в 3 200 магазина в 12 държави от над 55 000 служители.

dm Германия отчете оборот от 7 млрд. евро, ръст от 9,8%, а dm Австрия оборот от 801 млн. евро, което е ръст от 6.1% спрямо предходната финансова година. Общо десетте страни от Централна и Югоизточна Европа, в това число и България, имат сумарен ръст в оборота от 6,5%.

През изминалата финансова година dm България инвестира над 4 млн. лева в разкриване на нови магазини и модернизиране на съществуващите. Първият обект, изграден с изцяло нова визия е 50-ят магазин на компанията, който беше открит в гр. Пловдив.

Това е част от голям инвестиционен проект на концерна dm-drogeriemarkt за обновяване и разширяване на цялостния облик на филиалната мрежа. През новата финансова година 2015/16 бюджетът, предвиден за модернизиране на филиалите и инфраструктурни подобрения за Австрия и държавите от Централна и Източна Европа, включително България, е 93,7 млн. евро. Това е ръст от близо 40% в сравнение с финансовата 2014/2015 година, когато бяха инвестирани 67,3 млн. евро.