Една от големите вериги за търговия с бързооборотни стоки у нас - Lidl, предстои да отвори първия си магазин за 2019 година. Това ще бъде обект номер 100 за компанията у нас и ще се намира в квартал "Княжево" в София.

През есента на миналата година стана ясно, че в новия магазин ще бъде направена инвестиция от близо 6,5 милиона лева. Той е с обща застроена площ от 1892 квадратни метра, като разполага със 104 паркоместа.

Отварянето на обекта в "Княжево" е свързано и с отбелязването на юбилея от влизането на Lidl в България през 2010 година.

Отново през есента от веригата потвърдиха намеренията си да продължат експанзията си на българския пазар. Това включва откриването на поне 5 нови магазина в страната, като фокусът на Lidl ще бъдат по-големите градове и Черноморието.

Колко български продукти продават Billa, Kaufland, Lidl и T Market?

Колко български продукти продават Billa, Kaufland, Lidl и T Market?

Четирите вериги държат около 30% от търговията с бързооборотни стоки у нас

През 2019 отвориха врати общо 7 Lidl магазина, като част от тях бяха в напълно нови локации, като Св. св. Константин и Елена, Поморие и Царево. В София компанията откри 3 магазина в по-централни райони.

През изминалите 12 месеца компанията инвестира и в реновирането на настоящите си магазини. Програмата в тази посока включваше общо 60 магазина, като през 2019 бяха реновирани и последните 18 обекта

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 99 магазина в 47 града и близо 2700 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки.

Чуждестранните пазари, на които Lidl продава най-много български стоки

Чуждестранните пазари, на които Lidl продава най-много български стоки

Износът на веригата на произведени у нас продукти надхвърля 30 милиона лева за 2018-а