Веригата за бързо хранене McDonald’s, която според Forbes е шестата най-скъпа корпорация в света, е отчела ръст от 5% на продажбите си в световен мащаб през последното тримесечие.

Изглежда мерките, които бяха предприети от ръководството на компанията, дават резултат. През миналата година McDonalds премина през серия промени, които изглежда са се оказали положителни за състоянието й. Business Insider посочва основните мерки, които успяха отново да направят бизнеса на веригата доста печеливш. Ето кои са те:

Промени в ръководството

През март 2015 г. тогавашният изпълнителен директор на McDonalds Дон Томпсън напусна поста и неговите задължения бяха поети от Стийв Ийстърбрук. Два месеца по-късно новият шеф представи своята стратегия за стабилизиране на бизнеса на веригата. Тогава той оповести, че ще бъдат направени структурни промени в компанията и McDonalds ще се фокусира върху нуждите и желанията на потребителите.

Усилия за по-бързо обслужване

Веригата ресторанти за бързо хранене престана да предлага някои от сандвичите си. Причината за това беше да се оптимизира времето за обслужване на един клиент, тъй като въпросните продукти са отнемали повече минути, за да бъдат приготвени. Тази стъпка определено беше в правилната посока, тъй като за периода между 2007 г. и 2014 г. менюто на McDonalds се увеличи с 24,4% или от 85 до 121 броя различни продукти.

Нови органични бургери

McDonald's пусна първия си органичен хамбургер през октомври 2015 г. Той беше с говеждо месо и се продаваше в избрани ресторанти в Германия от 1 октомври до 18 ноември.

Менюто с гарнитури, което клиентите могат да си направят сами

Американската компания въведе ново меню, наречено Create Your Taste, което позволява на потребителите сами да изберат гарнитура, като гуакамоле, гъби на грил, бекон и други.

„Не” на маргарина и „Да” на маслото

В сандвичите за закуска, които McDonalds предлага в някои от ресторантите си, спря да се използва маргарин и той беше заменен с масло. И това увеличи продажбата на този продукт.

Доставки по домовете

Веригата за бързо хранене започна да предлага доставки по домовете в някои части на Ню Йорк. Клиентите могат да си поръчват всичко от менюто на ресторантите при това 24 часа в денонощието.

Увеличение на заплатите

McDonalds увеличи заплатите на някои от служителите си с 10%. Промените обаче не се отнасят за франчайз ресторантите.