Netflix опитва да се възстанови от спада на акциите си миналия месец, след като загуби абонати за първи път от от десетилетие насам. Заедно с потребителите загуби и наистина много пари.

Сега компанията обмисля добавяне на реклами и ограничаване на споделянето на пароли. Истината е, че един от начините, по които Netflix може да си помогне, е като се съюзи с индустрия, с която някога е бил в противоречие: киносалоните.

Въпреки че Netflix е пуснала много филми и в кината, все пак по-голямата част от продукцията на стрийминг платформата е предвидена за домашно ползване. Сега обаче вероятно идва време, в което двете страни най-накрая ще се съюзят, пише CNN Business.

Netflix се нуждае от франчайзи, кината имат нужда от филми

Чрез пускането на повече собствени филми в кината Netflix може да си набави нови приходи от касови заглавия, да разшири марката си до повече потенциални абонати и да помогне на филмите си да се запомнят по-дълго време - нещо, което компанията се бори да направи отдавна.

Въпреки че е лидер сред стрийминг платформите с 221 милиона глобални абонати и нейни филми са печелили не малко надгради Оскар, въпреки че и работи с някои от най-големите имена в Холивуд, Netflix рядко вижда филмите, които продуцира да станат любими на зрителите по начина, по който го правят някои от сериалите, които излъчва.

Netflix губи абонати за първи път от 10 години и изтрива $40 милиарда от стойността си

Netflix губи абонати за първи път от 10 години и изтрива $40 милиарда от стойността си

Акциите на компанията се понижават

Една от най-големите пречки пред Netflix спрямо продукцията й да се излъчва по-масово в киносалоните в САЩ и по света е, че двете страни се борят за това колко дълго трябва да се излъчва един филм в кината. Бизнесът на Netflix се основава на регистрации, така че тя не иска абонатите й да задържат вниманието си на определен филми прекалено дълго време. Същевременно, собствениците на кина, чийто бизнес зависи от зрителите, искат ексклузивност възможно най-дълго.

Освен това, пускането на повече филми от Netflix в кината може да навреди на самия бизнес модел на компанията, коментират експерти от филмовия бранш отвъд океана.

Ако можете да отидете да гледате един филм на Netflix на кино, ако наистина искате да го видите на голям екран, то това не ви ли дава по-малък стимул да се абонирате за платформата? Тези въпроси търсят своя отговор. И очевидно не се страхува да експериментира.

Милиардерът Бил Акман продаде дела си в Netflix със загуба от $400 милиона

Милиардерът Бил Акман продаде дела си в Netflix със загуба от $400 милиона

Продажбата на акциите става по-малко от 4 месеца след покупката им