Цвeтoмиp Πaнaгюpcĸи e Диpeĸтop "Mapĸeтинг и пpoдaжби" в зacтpaxoвaтeлнa ĸoмпaния "ДaллБoгг: Живoт и Здpaвe" и пoвeчe oт пeт гoдини pъĸoвoди млaд eĸип oт пpoфecиoнaлиcти. Уcпexитe ca нaлицe и пpoцeнтът нa yдoвлeтвopeнитe ĸлиeнти pacтe.

Г-н Панагюрски, отразява ли се пандемията от Ковид 19 на застрахователния сектор?

Пандемията се отразява на всички сектори, но въпреки тежките времена, в които живеем, ние работим неуморно за създаването на нови продукти и подобряването на съществуващите. Екипът ни е посветен на целта да защити най-ценното за клиентите си и по този начин осезаемо да подобри качеството им на живот.

"ДаллБогг: Живот и Здраве" е в топ 100 на застрахователните дружества в Югоизточна Европа според международната класация на бизнес списанието ЅееNеwѕ.

Да така е, класацията представя подробен преглед на най-добре позиционираните бизнеси във всяка страна през изминалата година, а при застрахователните компании ключовият критерий е записаният брутен премиен приход на база неконсолидираните отчети за доходите. Класацията обхваща над 240 застрахователни дружества.През 2018 г. ДаллБогг е на 46 място, а въпреки тежките икономически условия, наложени от пандемията от COVID-19, компанията бележи стремителен ръст в класацията - от 39-то за 2019 г. на 27-мо място за 2020 г. А какво по-добро доказателство за професионализма и добрата работа на целия ни екип.

Как една компания успява във времена на пандемия да повиши своя брутен премиен приход?

Аз смятам, че в моменти на криза силните компании се развиват - когато се развиваме постоянно, даваме повече сигурност и спокойствие на нашите клиенти, а те за нас са винаги на първо място!

Във временна на несигурност и страх, в стреса да приемем дистанцията като нещо нормално и необходимо, когато живеем с усещането, че не ние контролираме света, тогава това, което наистина можем да направим, е да се погрижим за сигурността си, тази на дома и автомобила си.

Бихте ли се наели да дадете прогноза в каква посока ще се развива застрахователният бизнес през следващата година-две?

Застрахователният бизнес, е част от икономиката и няма как да го разглеждаме изолиран от общата макроикономическа рамка. Наложи се бизнесът да управлява едновременно трите ключови фази на кризата, наречена COVID-19 - реакция, възстановяване и растеж. След появата на първата вълна в началото на 2020 г. ние проявихме гъвкавост и нито за момент не затворихме офисите си, за да осигурим непрекъсваемост на услугите за клиенти и партньори. Сега ние работим на пълни обороти, за да предложим адекватни и адаптирани към конкретните нужди на бизнеса и индивидуалните ни клиенти решения, за да преодолеем заедно икономическата криза вседствие на пандемията.

За финал, какво бихте посъветвали хората?

Бих посъветвал хората да бъдат paзyмни, да пpoявят oтгoвopнocт ĸъм ceбe cи, към имyщecтвoтo cи. Със спазването на мерките за дистанция, носене на маски и ваксинация, хората показват грижа за собственото си здраве и за здравето на околните. А за имуществото, автомобила и всичко останало ще се погрижим ние от "ДаллБогг: Живот и Здраве".