Да знаеш кога да се промениш, е трудно, но за банка с поглед към бъдещето и сериозни дигитални амбиции като TBI Bank промяната е константа. Днес настъпва нещо ново: банката започва поетапната адаптация към освеженото си лого. Така тя отговаря на предпочитанията на своите клиенти и прави още една крачка към дигиталната си трансформация.
Фокусът върху клиентите и превръщането в дигитална банка от следващо поколение са приоритетите за TBI Bank. За да бъдат отразени те в освеженото лого, банката привлече опитни британски дизайнери. Маркетинг екипът прекара безбройни часове с тях, дискутирайки съвременни дизайн и UX-трендове.
Идеята: визуалната идентичност на TBI Bank да е в съответствие с настоящите ѝ високотехнологични решения, които са все по-приложими към нуждите на клиентите, но новото лого да не обърква крайния потребител.
За екипа на банката това беше урок за трудните избори по отношение на привидно лесните неща.
Освежаването на логото на TBI Bank включва премахването на елипсата от TBI. Акцентът върху "TBI" се запазва с удебеляване на новото по-модерно изписване. Нововъведенията са в унисон с проучване, което банката проведе, с цел да затвърди имиджа си на надежден финансов спътник.
Поетапната миграция към новото лого започва с дигиталните канали на TBI Bank и ще продължи постепенно в клоновата мрежа в България и в Румъния.
За TBI Bank
TBI Bank е фокусирана върху потребителското финансиране и кредитиране на малки и средни предприятия в България и Румъния. Чрез доверена мрежа от над 5000 точки на продажба ние обслужваме повече от 1.4 милиона регистрирани потребители. Ние сме част от 4Finance, най-голямата онлайн и мобилна група за потребителско кредитиране в Европа.
Нашият фокус върху клиентите ни движи напред към това да се превърнем в дигитална банка от следващо поколение. Успешният ни бизнес модел и потребителски ориентиран подход ни позволиха да се превърнем в най-печелившата банка в България (Capital K10, 2018).