"Инвестбанк" АД разработи ново приложение за мобилно банкиране Ibank Mobile, с което клиентите могат да управляват своите финанси 24 часа в денонощието.

Приложението, което финансовата институция започва да предлага, е удобно за извършване на банкови операции в движение само с няколко клика през мобилен телефон. Ibank Mobile е част от процеса на цялостна дигитализация на банката, с което финансовата институция въвежда още по-високи стандарти в банковото обслужване, за да отговори на динамичния начин на живот на съвременните потребители.

"Ще продължим да работим в полза на клиентите, предлагайки им индивидуален подход, модерни и спестяващи време пари и решения. Непрекъснато развиваме алтернативните си канали за продажби и банкиране, чрез които можем да общуваме лесно с тях. Предлагаме комбинация между най-доброто от традиционното банкиране и навлизащите нови технологии", сподели Здравка Русева, Председател на УС и Изпълнителен директор на "Инвестбанк" АД.

С Ibank Mobile клиентите могат както да проследяват използваните от тях продукти на банката, движенията по сметки и картови транзакции, така и да нареждат преводи в лева и валута. За по-голямо удобство е направена връзка с полезна информация от корпоративния сайт, като са добавени секции като АТМ локатор, информация за банкови такси, често задавани въпроси и др. Клиентите могат да се възползват от услугата валутен калкулатор, както и да правят справки относно валутните курсове. Единственото условие е потребителите да имат активно интернет банкиране и след това лесно могат да изтеглят приложението. То е е с модерен дизайн и удобна навигация. Създадено е за смарт телефони с операционни системи Android и iOS и може да бъде изтеглено безплатно от Google Play, App store и AppGallery за Huawei.