След проведената наскоро от ПроКредит Банк национална информационна кампания „Аз спестявам. Спестявай и ти!", най-новият клон на банката на бул. „Витоша" в София, отвори вратите си за учениците.

По повод Световния ден на спестовността - 31 октомври и в тон с политиката на прозрачност на банката, повече от 20 ученици от софийското 139 СОУ в София се събраха в най-новия клон на ПроКредит Банк на бул. „Витоша". Служителите от клона на ПроКредит Банк поканиха учениците, за да ги запознаят отблизо с работата на една банка. Кредитни експерти, касиери, банкови експерти и обслужващи клиенти охотно посрещнаха децата в своите офиси. Учениците научиха от служителите интересни детайли за тяхната работа и се докоснаха до спецификите на банковото дело.

Инициативата на клона е естествено продължение на проведената наскоро от ПроКредит Банк национална информационна кампания за насърчаване на спестовността. Целта на кампанията бе да повиши спестовната култура на българите и възвърне добрите ни традиции в това отношение. „Важно е хората дори и от съвсем ранна възраст да разберат, че да спестяваш за бъдещето си е важно и в крайна сметка не е толкова трудно." сподели пред децата Станка Динкова, управител на клон „Витоша" на ПроКредит Банк. Тя добави още, че да се спестява не значи непременно да се заделят големи суми.

За петте години от своето създаване досега ПроКредит Банк (България) АД е отпуснала на българските предприемачи над 1 млрд. лева, а в момента банката обслужва над 90 хил. клиента. ПроКредит Банк започва своята дейност в България на 15 октомври 2001 г. и оттогава осигурява достъп до кредитен ресурс за микро, малкия и среден бизнес и предлага пълен пакет банкови услуги. В тон с нарасналото търсене за финансиране сред местните предприемачи, банката разшири мрежата си и вече има 43 клона в 24 града на България.