Делът на Google на американския пазар за интернет търсене е намалял с 2,28% за последните четири месеца, по данни на Experian Hitwise, пише TechNews.bg. Към края на март гигантът е държал 69,97% от пазара, докато през декември делът му е бил 72,25%.

В същото време, конкурентната търсачка Binq на Microsoft бележи ръст от 8,92% през декември до 9,62% в края на март и заема трето място. Втората позиция удържа Yahoo с дял от 15,04% през март, което е с 0,21-процентни пункта повече, отколкото през декември.

Спрямо февруари, Google и Bing бележат по 1% спад, докато Yahoo има ръст от 3%. Търсачката ask.com пък е постигнала 21% ръст през март спрямо февруари, но делът й е едва 2,84%. Данните на Experian Hitwise отчитат поведението на 10,000 милиона потребители в САЩ.