А1 откри нов офис на Центъра за обслужване на клиенти в Пловдив, съобщиха от компанията. Заместник-кметът на града Стефан Стоянов и Елица Шопова, старши директор, "Клиентски опит и удовлетвореност" в А1 България, официално прерязаха лентата.
"Пловдив продължава да развива активно сектора на бизнес услуги и за нас това е приоритет. Радвам се, че компании от мащаба на А1 традиционно инвестират своето доверие в гражданите на Пловдив. Градът ни се разви като втори силен център за ИТ и аутсорсинг услуги в страната заради потенциала на Пловдив и талантливите млади хора. Пожелавам още много успехи на А1 и на всеки от служителите в новия Център за обслужване на клиенти" заяви Стоянов по време на откриването.
Центърът за обслужване на клиенти в Пловдив работи от 13 години. В началото на миналата година в него работеха около 30 души, а сега броят им е 50. До края на годината работните места в Центъра ще се удвоят.
По думите на Елица Шопова обслужването на клиенти е сред ключовите приоритети на компанията и поради тази причина А1 се стреми да създаде подходяща среда за служителите. "След ребрандинга на А1 ние полагаме още повече усилия да бъдем предпочитан работодател в България, чрез множество целенасочени програми не само за социални придобивки, но и в подкрепа на допълнителното обучение и самоусъвършенстване, както и баланса между лично и служебно време. Откриването на новия и по-голям Център за обслужване на клиенти в Пловдив е логична следваща стъпка за нас, тъй като местният екип показва много високи резултати, нулево текучество, висока ангажираност към клиентите на компанията и изключително желание за промяна и развитие", каза Шопова.
Освен специалистите по обслужване на клиенти в обновения и разширен Център, А1 е работодател на още близо 220 служители в Пловдив и региона. Те се развиват в различни направления - от експерти по мрежа и услуги, до специалисти по корпоративни продажби, финанси и продажби на частни клиенти.
А1 е ангажирана с дигиталната трансформация на организациите в Пловдив и региона, като до момента е участвала в изграждането на 24 Wi-Fi зони и проекти по ИКТ за училищата. Компанията е работила също и по планирането на близо 10 проекта за зони с безжичен интернет в различни общини в региона.
В Пловдив и региона компанията има 99.25% покритие на населението на 4G в открити пространства. Покритието с 4G на закрито бележи ръст от 2,9% на годишна база и достигна 81.06%. По отношение на 4.5G в региона, компанията има 95.56% покритие на населението на открито. В закрити пространства то е 75.38%, отбелязвайки ръст от 10.75% на годишна база.
Компанията подобри покритието си и в планинските села в Родопите с 12 нови базови станции на 900MHz.