Веригата магазини за търговия на дребно в Централна и Източна Европа PEPCO ще отвори първите си два магазина тази седмица. Обектите ще бъдат два и ще се намират в Пловдив, съобщават от компанията, цитирани от SeeNews.

През първите шест месеца от стъпването си в България PEPCO планира да отвори още 15 магазина. А до края на 2021 година техният брой ще нарасне до цели 70.

До края на годината компанията ще отвори обекти и в София, Варна, Русе, Добрич, Пазарджик, Бургас и други градове. Основната цел са тези с население от над 10 000 души.

До 2021 година PEPCO ще наеме 500 души."Радваме се, че засилваме присъствието си на Балканите. Клиентите ни в България ще могат да посещават нашите магазини и то не само в големите градове като София, Пловдив, Бургас и Стара Загора, и да се възползват от предложенията ни", посочи по-рано оперативният директор за Централна и Източна Европа Марчин Станко.

"Българският пазар има голям потенциал и съм абсолютно убеден, че търговската концепция на PEPCO ще намери своето място тук. Навлизането ни на пазара ще позволи на клиентите да избират от широк асортимент продукти на много ниски цени съгласно нашата формула "повече за по-малко", казва от своя страна оперативният мениджър за България Драгия Драгиев.

Към момента веригата разполага с повече от 1 600 търговски обекта в 10 страни от региона, включително в Полша, Словакия, Словения, Румъния, Унгария и Чехия. За нея работят над 14 000 души.

Магазините PEPCO предлагат детски, мъжки и дамски облекла, бельо, аксесоари, играчки, декорация за дома, домашен текстил и други. Около 60% от асортимента на PEPCO са облекла (включително обувки и бельо), а 40% са стоки за бита.

Германската KiK отваря 10 магазина в България през следващата година

3564 магазина по-късно, германският гигант KiK планира първите си 10 и в България

Веригата е един от най-големите дискаунт търговци на дрехи в Европа