Когато разполагаш с приказно много пари за харчене, това да отседнеш в президентския апартамент на хотел Риц-Карлтън не е достатъчно.

Шефовете на американски хедж-фондове предпочитат да си наемат човек, който да им „проектира" ваканцията на някое незабравимо място в отделна вила с многоброен обслужващ персонал и всякакви удобства. Искате за двете седмици, които ще прекарате на пустинен остров в океана да Ви готвят пет от най-добрите готвачи в света, няма проблем. Искате да пътувате до там с гига-яхта, няма проблем. Е, стига парите за вас да нямат значение.

Американски инвеститор, който беше на подобна почивка в Италия си е поръчал за вечерта чартърен полет до Виена, където да се наслади с приятелите си на концерт на Стинг, а по-късно е купонясвал с групата в хотелския им апартамент. През това време съпругата му е направила шопинг обиколка с Лаура Гучи и приятели от Флоренция до Портофино, като разстоянието е било изминато с няколко ферарита и ламборгинита.

Двойката е една от многото свръх богати туристи, които вече не желаят само мега луксозно настаняване и отлично обслужване, но търсят незабравимо преживяване. Именно тази пазарна ниша се опитва да завземе компанията DreamMaker International.

Големият въпрос е, какво желаят богаташите от ново поколение, когато са на почивка? Повечето от тях си нямат представа, но искат да е нещо, за което да разказват на приятелите си, когато се приберат в родината. Повечето богаташи изпитват нужда да показват на всички, колко много имат и какво могат да си позволят, именно от тази тяхна страст печелят фирмите специализирали се да отговарят на всичките им прищевки.

Друг пример се дава с клиент, който е посетил Испания с приятелите си, а компанията DreamMaker е осигурила огромна къща с персонал за времето, в което групата е била там. Туристите един следобед отишли да потичат на морския бряг и когато се върнали, икономът на дома ги чакал на вратата с кристална кана и чаши с вода. „Ако трябваше сами да отидат до кухнята и да си налеят вода, нямаше да се почувстват наистина специални и богати", коментира шефът на фирмата.

Понякога богаташите биват забавлявани скрито. Една вечер клиентите на DreamMaker вечеряли в елитен ресторант в Рим, когато на съседната до тях маса се развил сценарии от актьор и актриса, напомнящ романтичен холивудски филм. Жената изпуснала кърпичката си, а мъжът използвайки момента, се навел да я вдигне и коленичейки й предложил брак. Седящите на съседната маса туристи били безумно впечатлени и говорели за тази сцена (която смятали за реална) през цялата си ваканция, а и след това.

Всички тези уникални грижи за клиентите струват доста пари. Обикновено фирмата иска за глезотиите, които предлага по около $2,000 до $4,000 дневно на човек. Търсенето обаче е толкова голямо, че DreamMaker вече мисли да удвои таксата.

Бъдещите планове на компанията са да наеме за постоянно вили в Тoскана, които да са напълно луксозно обзаведени и разбира се да разполагат с персонал от готвачи и камериерки до иконом с месечна заплата. До сега всички те получаваха заплащането си според поръчката на ден, което увеличаваше разходите и намаляваше печалбата.

Това естествено ще направи изживяването по-традиционно, но пък за не толкова претенциозните богаташи, които търсят отлично обслужване на хубаво място, това ще е достатъчно.