По време на събитието ще бъде демонстрирана функционалността на системата и ще бъдат представени очакваните резултати от внедряването й.
Въвеждането на системата се реализира по проект на Министерството на държавната администрация и административната реформа и обхваща 20 офиса на НАП в цялата страна, 7 офиса на КАТ и 12 офиса на дирекция „Документи за самоличност" към МВР.
Изпълнител е фирма „Моникомп България" ЕООД, която спечели обявената от МДААР обществена поръчка за изграждане, доставка и сервиз на системи за управление на чакащи клиенти.
Договорът на обща стойност 914 395 лв. без ДДС беше подписан през декември 2007 г. със срок за изграждане и доставка 6 месеца и гаранционен срок за поддръжка 12 месеца от въвеждането на системите в експлоатация.