Обикновено това става, когато българите в САЩ искат да организират парти, което да покаже на американските им приятели нещо традиционно българско. Не случайно първата снимка в сайта е на типичната българска лютеница.
Следващата категория е посветена на сиренето със специалната условност, че българската фета, както с една дума може да се обясни българското саламурено сирене, е съвършено различна от гръцката и турската.
Специална категория е отделена на българските салами, а още по-специална на карловската луканка и горнооряховския суджук, както и на традиционните наденички. Както вече стана ясно, безпорният фаворит на салатите е лютеницата, но плътно следвана от препечените консервирани люти чушлета.
Сайтът извежда типично българските марки на необятния шоколадов пазар. Те също имат носталгична стойност, защото поколението, което живее сега в чужбина, е израснало с бомбоните "Простор", "Амфора" и "Черноморец". Кратка справка пък в рубриката "най-търсени" продукти разкрива любовта на българите в чужбина към вафлите, въпреки че те са не толкова категоричен български продукт.
В топпродуктите на сайта е предлагането на типично български подправки. Това са чубрицата и шарената сол, следвани от типичните букети на балканските чайове и традиционния български мед.
От сайта става видно, че освен храната, по която милеят българите по света, те се прехласват по всички родни символи, включително родопските одеяла и книгите, които разказват всичко от българската история.