Kia представи новото си лого на грандиозна церемония в Инчеон, Южна Корея, с която подобри световния рекорд на Гинес за най-мащабни фойерверки. То ще бъде поставено на всички модели на компанията, произвеждани от тук нататък.

На логото все още е изписано Kia, но името е в синьо с по-стилизиран шрифт и свързани букви. От компанията изтъкват, че логото е оформено така, че да изглежда като написано на ръка, за да сигнализира за отдадеността на автомобилния производител към новата му марка.

Kia посочи, че обновява почти всички аспекти на своя бизнес и също приема ново мото: "Движение, което вдъхновява", за да отрази промяната. Тя стартира този процес в края на 2020 г., когато подробно описа продуктов план за 25 милиарда долара. Той се фокусира върху електромобили, като трябва да бъдат представени седем нови модела до края на 2027 г. Освен тях ще бъдат разработени и офроудъри, включително подобен на Humvee модел, предназначен предимно за военна употреба.

При представянето на новото си лого, компанията използваше 303 пиродрона, които синхронизирано изстреляха стотици фойерверки, шоу, което постави нов световен рекорд на Гинес за най-голям брой безпилотни летателни апарати (БЛА), изстрелващи фойерверки едновременно.