Медийната агенция MediaCom успя да привлече за клиент един от най-големите играчи на автомобилния пазар - групата на PSA.
Още през лятото стана ясно, че тя ще поеме обслужването на марките Peugeot, Citroën и DS Automobiles, а от днес и на последната Opel, става ясно от прессъобщение. Промяната влиза в сила от 1 януари 2018 година.
Досега автомобилният производител използваше услугите на агенция Carat, която отстъпва място след 8 години съвместна работа.
"Преди две седмици по време на представянето на плана ни за бъдещето PACE! обявихме, че значително ще увеличим ефективността на маркетинговите си разходи. С обединяването на рекламните си бюджети с Groupe PSA, ние постигаме огромна синергия, която определено ще подобри ефективността на разходите ни още с началото на 2018 г.", заяви Петер Кюсперт, управляващ директор "Продажби и маркетинг" в Opel Automobile GmbH.
"MediaCom е очарована, че спечели възможността да приложи своите уникални познания спрямо Opel Vauxhall през следващите години. Тези две марки наред с Peugeot, Citroen и DS са едни от най-уважаваните и исторически в автомобилната индустрия. Ние много се вълнуваме, че ще имаме възможността да спомогнем за техния глобален ръст", заяви от своя страна Стивън Алън, председател и изпълнителен директор на MediaCom Worldwide.
Групата на PSA е сред 10-те най-големи производители на автомобили в света. По последни данни за първите девет месеца продажбите й от началото на годината възлизат на над 3 милиона коли, което й отрежда 9-то място.