Медийната агенция MediaCom успя да привлече за клиент един от най-големите играчи на автомобилния пазар - групата на PSA.

Още през лятото стана ясно, че тя ще поеме обслужването на марките Peugeot, Citroën и DS Automobiles, а от днес и на последната Opel, става ясно от прессъобщение. Промяната влиза в сила от 1 януари 2018 година.

Досега автомобилният производител използваше услугите на агенция Carat, която отстъпва място след 8 години съвместна работа.

Opel официално вече е част от PSA Group

Opel официално вече е част от PSA Group

Групата излиза на второ място по пазарен дял на Стария континент

"Преди две седмици по време на представянето на плана ни за бъдещето PACE! обявихме, че значително ще увеличим ефективността на маркетинговите си разходи. С обединяването на рекламните си бюджети с Groupe PSA, ние постигаме огромна синергия, която определено ще подобри ефективността на разходите ни още с началото на 2018 г.", заяви Петер Кюсперт, управляващ директор "Продажби и маркетинг" в Opel Automobile GmbH.

"MediaCom е очарована, че спечели възможността да приложи своите уникални познания спрямо Opel Vauxhall през следващите години. Тези две марки наред с Peugeot, Citroen и DS са едни от най-уважаваните и исторически в автомобилната индустрия. Ние много се вълнуваме, че ще имаме възможността да спомогнем за техния глобален ръст", заяви от своя страна Стивън Алън, председател и изпълнителен директор на MediaCom Worldwide.

Групата на PSA е сред 10-те най-големи производители на автомобили в света. По последни данни за първите девет месеца продажбите й от началото на годината възлизат на над 3 милиона коли, което й отрежда 9-то място.