Продажбите на Danone през първото тримесечие са нараснали, задвижвани от Европа и Северна Америка, на фона на коронавируса, съобщават от компанията.

Френската хранителна компания заяви, че продажбите са достигнали 6,24 милиарда евро в сравнение с 6,14 милиарда евро за предходния период. Продажбите нараснаха с 1,7%, пише MarketWatch.

Ръстът отчасти се дължи на ръст на продажбите през март, подсилен от краткосрочните ефекти на преминаването към потребление у дома в Европа и Северна Америка.

Компанията заяви, че в момента не е в състояние да оцени въздействието на Covid-19 върху финансовите си резултати през 2020 г., но очаква второто тримесечие да бъде силно засегнато от глобалните блокировки.

От Danone заявиха, че остават ангажирани с плана си за инвестиции в борбата с климатичните промени, но инициативите може да бъдат оставени за кратко, заради прекъсването на бизнесите от коронавируса.

Danone реформира прогнозите си засе ръст на печалбата от акции, поради несигурността, свързана с коронавируса.