"Нестле България" обяви, че отчита 11,3% органичен ръст на продажбите и двуцифрен марж на оперативната печалба за 2022 година. Това стана при представянето на финансовите резултати на компанията за миналата година.

Българският офис на най-голямата хранителна компания в света съобщи, че отчита успешна година, въпреки предизвикателствата през 2022-а, свързани с макроикономическата обстановка, повлияна от инфлацията, увеличените цени на суровини и енергията в световен мащаб, както и войната в Украйна.

През 2022 г. "Нестле България" постигна 11,3% органичен ръст, реален вътрешен ръст от 6,0%, положителен ръст в цени от 5,2%. Силно е представянето с двуцифрен органичен ръст на бизнесите Детско хранене, Nestlé Professional, Храни за домашни любимци и бизнеса с напитки.

Печалбата на Nestle е разочароваща, въпреки повишението на цените

Печалбата на най-голямата хранителна компания е разочароваща, въпреки повишението на цените

Инфлационният натиск е силен както за бизнеса, така и за потребителите

Кулинарният бизнес и Шоколадовата група допринасят за добрите резултати със стабилен органичен ръст въпреки проблемите с доставки на основни продукти от портфолиото.

Добро е представянето в канали на реализация на Ключови клиенти, Дистрибутори и електронната търговия. Ръстът в каналите за продажба извън дома бележи значителен ускорение след предизвикателните две години на пандемична обстановка.

"Нестле България" с гордост споделя постигнатите годишни финансови резултати и отчита органичен ръст от 11,3%, надминавайки средните резултати от 7,2% органичен ръст за цялата Зона Европа", коментира Петър Стоилов - главен изпълнителен директор на "Нестле България".

Компанията поставя фокус върху стратегическото развитие на своето портфолио и канали на реализация у нас, както и оптимизация на разходите.

"Нестле България" иска да придобие дистрибутора на хранителни добавки и витамини Изо-Плюс БГ

"Нестле" иска да придобие дистрибутора на добавките Solgar в България

Компанията е българският филиал на най-успешната гръцка компания в сферата на хранителните добавки