Renault SA засилва партньорството си с Alibaba Group Holding Ltd. в опит да повиши продажбите си в Китай. Френският автомобилен производител разчита на него и го смята за най-важния си пазар през следващите години, пише Reuters.
Като част от споразумението, китайските потребители ще могат да си купят автомобил онлайн чрез услугата Tmall на Alibaba. Renault се надява, че това ще помогне на компанията да изпълни целта си от петкратен ръст на продажбите през следващите пет години.
Компанията цели да продава по 550 000 автомобила годишно там в средносрочен план, за да постигне целта си от повишаване на приходите в световен мащаб с 40 процента до 2022 година.
Renault ще разработи девет нови модела за местно производство с помощта на екип от 600 инженера. Три от тях ще бъдат изцяло електрически.
Друга част от сделката включва инсталирането на софтуер, разработен от Alibaba, в продадените в Китай автомобили от моделите Koleos и Kadjar.