Летище София сключи договор с компанията "Дюфри" за дейността в търговските зони на летището за период от осем години и половина, съобщиха от летището. Фирмата е избрана след международна тръжна процедура и ще управлява общо тринадесет магазина.
Преобразяването на търговската зона на най-голямото международно летище в България е част от концепцията на летищния оператор "СОФ Кънект" за подобряване на пътническото преживяване.
Компанията ще поеме експлоатацията на съществуващите търговски площи на общо 1433 кв. метра, като създаде два нови обекта на Терминал 2.
Първият магазин ще бъде с площ от 1800 кв. м, като пътуващите ще преминават директно през него, преди да стигнат до полетния си изход. Другият магазин ще е с площ от 170 кв. метра и е предназначен за пристигащите пътници.
В обновените търговски площи пътниците ще могат да избират от световно известни марки, нови продукти и ексклузивни предложения. Силен акцент ще бъде поставен на асортимента от български продукти, които отразяват вкуса на страната и запознават гостите на столицата с традициите на България.
Алберто Иглесиас, главен оперативен директор за Средиземноморието, Източна Европа и Близкия изток на "Дюфри", коментира във връзка с новия договор: "Като водещ световен търговец на дребно в сферата на пътуванията, ние ще използваме нашите обширни познания и опит, за да повишим нивото на услуги при пазаруването на летището за над седемте милиона пътници, които посещават летище София всяка година. Ключов елемент на новия walk-through магазин ще бъде интегрирането на дигитални технологии."