Британската софтуерна компания eCommera открива собствен български офис и наема готова структура от над 100 висококвалифицирани специалисти от България. Екипът е вече работещ, благодарение на тригодишното сътрудничество между eCommera и глобалния b2b доставчик QuickstartGlobal, който е селектирал ИТ-експертите,  осигурил им е подходящи условия за труд и ги е ангажирал единствено с този клиент, съобщиха от компанията.

За три години българският отдел е бил изцяло отдаден на разработването на решения за електронна търговия на eCommera, която днес обслужва десетки европейски гиганти като Asda Direct, Horze, House of Frazer, CLARINS,  TM Lewin, Magasin du Nord, The London Organising Committee of the Olympic Games и др. Компанията извършва дейността си с офиси във Великобритания, Франция и България, като плановете са да бъде открит и офис в Индия отново с помощта на QuickstartGlobal. Там доставчикът е представен с два големи клиентски центъра.

Андрю Макгрегор, CEO на eCommera коментира: "С разширяването на мрежата от развойни центрове в различни държави увеличаваме възможностите си за създаване на още функционалност за клиентите си, както и предоставяне на поддръжка „следвайки деня около света". Всичко това е част от стратегията ни  за налагането на компанията като глобален лидер в електронната търговия. Българският ни екип демонстрира изключителна продуктивност и професионализъм и не само се интегрира в компанията ни, но помогна да постигнем бърз расеж със своите умения и отдаденост. Опитът на QuickstartGlobal беше ключов за създаването на този екип и разчитаме да продължим успеха чрез създаването на екип и в Индия".