Facebook бе най-посещаваният уеб сайт в САЩ през изминалата седмица, изпреварвайки Google за пръв път, пише etimes.bg, като се позовава на информация на анализатора Experian Hitwise Facebook. Отчетен е 7.07% от общия уеб трафик в САЩ за изминалата седмица (към 13-ти март), изпреварвайки 7.04-те % на Google.

Досега Facebook е постигал повече посещения от Google само в определени дни, например Коледа миналата година. За пръв път, обаче, средният му седмичен трафик надвишава този на Google.

На годишна база трафикът на Facebook за седмицата е нараснал с 185 %, докато този на Google - само 9 %.

Според Директор Проучвания на Hitwise, Heather Dougherty,  напредъкът на Facebook е важно събитие, което още веднъж подчертава нарастващото влияние на социалната мрежа.

Facebook вече се счита за важен маркетингов канал за марките и медиа агенциите. Бюджетите за онлайн реклама са пренасочени от директните онлайн канали, включващи и Google, към растящите рекламни възможности на Facebook.

Миналата година социалната мрежа пусна API за трети лица с контрол над създаването и управлението на кампании, както и нов формат на рекламата.

По-рано тази седмица Facebook увеличи и списъка си от препоръчвани агенции за създаване на приложения.