Три нови медийни групи се присъединиха през месец май към услугата на глобалния лидер в изследване на интернет продукти и услуги Нилсън Онлайн.

Това са Color.bg, AB и Golden Pages.

Измерването чрез метриките на Нилсън Онлайн (Nielsen Online) ще включва информация за сайтовете Slava.bg (собственост на медийната група AB), Goldenpages.bg (собственост на Golden Pages), както и Bpost.bg, News-bg.com, Novinitednes.com и Template.bg (собственост на групата Color.bg).

С това броят на компаниите, които измерват аудиторията на сайтовете си с единна валута, става шестнадесет.

В края на месец февруари осем медийни интернет компании - Атол Медиа, Дарик Уеб, Икономедиа, Инвестор.БГ, Мейл.БГ, Нет Инфо.БГ, Санома Блясък България и Уеб Медия Груп - сключиха първото за България споразумение със световния лидер.

В допълнение,  от 1-ви юни към метриката се присъединяват още тринадесет нови марки на медийните групи, измервани от Нилсън Онлайн от месец февруари насам: новият проект на Investor.BG с име Nasamnatam.com, петте марки Focus.bg, Fokus.bg, Rezonmedia.eu, Spektar.bg и Stroitelen.biz на Rezon Media, трите марки Ruse24.bg, Varna24.bg и Burgas24.bg на Media Group 24, два нови проекта на Нет Инфо.БГ - Sinoptik.bg и Pariteni.bg, както и двете марки, наскоро придобити от Дарик Уеб - Lex.bg и Tax.bg. 

Тринадесетте марки ще бъдат класифицирани в общо около 40 сайта в различни категории по съдържание.