Българо-американската компания „Идеал Стандарт" произведе 20 милионното си изделие за санитарна керамика, съобщиха от компанията, която чества 10 години от създаването си.

Вицепрезидентът на компанията за Източна Европа Васил Кънев ще представи развитието на компанията, съобщиха от Дарик радио.

Мотото на десетдневната празнична програма посветена на юбилея е „Идеал Стандарт България - 10 години успяваме заедно". Програмата обхваща периода до 9 декември, като в нейните рамки, жители и гости на Севлиево ще имат възможност да станат част от събитията в чест на юбилея.

Заводът за санитарна керамика в Севлиево е част от мултинационалната корпорация "Американ Стандарт". Основна част от производството е предназначена за реализация на европейския пазар. От 1999г. изделията на "Идеал Стандарт България" са на българския пазар, където намират много добър прием благодарение на високото си качество.

От 2003 г. те се предлагат под търговската марка Vidima, която на 6 декември тази година бе удостоена с признанието да бъде сред най-силните търговски марки, опериращи на българския пазар, попадайки сред избраните от глобалната програма Superbrands.

Високото признание затвърждава водещите позиции на Vidima, като лидер на българския пазар в бизнеса за оборудване на баня.

Оценените като Superbrands търговски марки могат да използват специалния символ на Superbrands върху опаковките на своите продукти, в рекламните си и PR форми и послания, за да покажат на потребителите постигнатото високо признание за отличен брандинг.