Изпълнителният директор на Peugeot за Европа Кристиан Щрайф, съобщи, че компанията има намерение да повиши продажбите си от 3.4 млн. през 2006 год. до 4 млн. До 2010 год. планират и удвоявяне на продажбите в Латинска Америка, Китай и Русия стигайки 800 000 коли.
Разкривайки подробности около стратегическия план на Cap 2010, анализаторите на Peugeot изтъкнаха, че сред целите на компанията са консолидиране на оперативните резерви в рамките на 5.5-6 % през 2010 год. и 6-7 % до 2015 год. Засега те са 2-3% и под 2% що се отнася до производството на коли.
Ако тези стратегически цели бъдат постигнати, Peugeot ще успее да влезе в "топ 5" на европейските производители наред с Volkswagen и BMW.
За разлика от шефовете на Renault, които залагат единствено на пласмента на евтини модели за развиващите се пазари, от Peugeot подчертаха, че стратегията им включва основно Европа и предполага реализиране на някои от по-луксозните модели на компанията.
Peugeot имат намерение да създадат по един високо-конкурентноспособен модел във всеки един от автомобилен сегмент. Планира се разрастване на пазарния дял в Германия както и ограничаване на средната възраст на автомобилите до 3 години след 2010.