
Акциите на компанията регистрираха ръст с 2 % според предпазарни данни от брокери.
Нетните приходи на компанията възлизат на 104 млн евро.
На базата на валутни изчисления, продажбите са се покачили с 3 % въпреки сравнения с миналата година, когато бяха доста по-високи заради световното първенство в Германия.
Адидас купи Reebok през 2005, за да допълни своя асортимент от класическо спортно облекло както и да затвърди силните си пазарни позиции в Европа. С Reebok, чиято линия е ориентирана към американския начин на живот и пригодена за този пазар, Адидас успешно покри сегмент, който до този момент заемаше немският му конкурент Пума.
Въпреки, че през първото тримесечие стана ясно, че покупката се е изплатила, тъй като резервите нараснаха с 3 % , в края на юни те паднаха с 3 % на годишна база.
Анализатори направиха паралел между ниските продажби на Reebok в Европа и загубата на пазарен дял на компанията в американските молове и американски магазини за спортни стоки през първата половина на годината.