За втора поредна година корпоративният уеб сайт на Сименс (siemens.com) е обявен за най-добър в глобален план според индекса Боуен Крагс на авторитетното финансово издание Файнаншъл таймс.

Според специалисти Сименс продължава да се отличава, не само защото има силно присъствие в уеб пространството, но и защото обръща внимание в детайлите. Ясно е, че при създаването на корпоративния си сайт, компанията не се опита единствено да направи същото като останалите компании, но по-добро, а разгледа всеки проблем по отделно и намери решение за всеки един от тях, коментират създателите на индекса.

Миналата година Сименс добави мултимедийни елементи в корпоративния си сайт и промени визията му като част от имиджовата си кампания "Отговорите на Сименс", с цел да се обърне отново с централно послание към международната общественост. Кампанията се отнася за трите сектора на дейност на корпорацията - индустрия, енергетика и здравеопазване. Тя цели да представи компетентността на Сименс, доказана през последните 160 години, да предлага ефективни решения на глобалните предизвикателства в тези сектори.

Индексът Боуен Крагс (FT Bowen Craggs) на Файненшъл Таймс класира корпоративните сайтове на 75 от най-големите интернационални компании от списъка Топ 500 на изданието.  Британската уеб консултантска компания Боуен Крагс е създала индекса, сравнявайки начина, по който най-големите компании по света използват корпоративните си сайтове, за да обслужват интересите на клиентите, медиите, инвеститорите, бъдещите служители и обществото като цяло.