Другите двама в челната тройка отново остават познатите ни Ford (8.88% и 4011 продадени автомобила) и Peugeot(8.68% и 3920 продадени автомобила), като тенденцията пазарният дял на Ford постепенно пада, а на Peugeot се качва.
Имената на другите компании със силни позиции на българския пазар са Opel (8.28%), Volkswagen (7.90%), Citroen (6.45%).
Общо за годината до края на ноември са продадени 45145 автомобила, сочат данните на съюза на автомобилистите в България.
Спрямо същият период миналата година се забелязват известни разлики. Тогава лидер са били Peugeot с пазарен дял 11.45%. Toyota и Ford са били съответно на второ и трето място.
През 2006г. до края на месец септември са били продадени 36357 автомобила. Ръстът е над 24%, което също е една запазваща се тенденция. Ръстът, както сме отбелязвали, е своеобразен показател за повишаването на жизнения стандарт и на кредитната култура в страната.
При мотоциклетите лидери са Peugeot, Piaggio и Yamaha, които си разделят около 82% от пазара. Общо продадените мотоциклети са 481 броя спрямо 292 миналата година.
Неделчо Съботинов
на 14.12.2007 в 15:26:58 #2E то по тази логка при положение, че Фолксваген, Ауди, Шкода и Сеат са част от Volkswagen - Audi Group, то тази фирма е на първо място. Абе както и да е, до края на годината 50 000 чисто ново автомобили е закупил бедния и нещастен българин. Ех, ех голяма бедност ни тресе значи
MOPT
на 14.12.2007 в 14:33:10 #1При положение, че Ситроен и Пежо са една фирма излиза че ПСА е реално на първо място .