Значително се е увеличил интересът на софийски компании към пловдивския потребителски пазар в последните месеци, сочат наблюденията на Golden Pages в процеса на подготовката на първото локално издание на бизнес справочника.

Ръководството на компанията обяви, че само за 1 месец десетки големи фирми, опериращи на територията на София, са проявили интерес да промотират своята дейност чрез Golden Pages Пловдив - 2007.

Поради доброто икономическо развитие на града и нарастващата покупателна способност на местното население все повече фирми в столицата се стремят да привлекат клиенти от Пловдив и околните населени места.

„Тези компании отчитат факта, че Пловдив представлява огромен потребителски пазар, който несъмнено ще допринесе за положителното развитие на техния бизнес.

Ние им предлагаме възможността да достигнат едновременно до 165 000 домакинства и фирми, с което ще бъдем полезни както на тях, така и на самите потребители", коментира Ник Сондърс, управител на Golden Pages.

Във връзка с увеличилия се интерес към пловдивското издание, компанията назначи още 10 търговски консултанти, с което целият екип, работещ за издаването на Golden Pages Пловдив - 2007, достигна 30 души.